Zakres załatwianych spraw

Do podstawowych zadań Inspektora Ochrony Danych należy:

  1. Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie,
  2. Monitorowanie przestrzegania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty,
  3. Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 RODO,
  4. Współpraca z organem nadzorczym,
  5. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 RODO, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach,
  6. Pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
2021-08-09 14:40:59 Anna Szpoczek

Edycja

2021-08-09 14:35:52 Anna Szpoczek

Utworzenie

Liczba odwiedzin

819

Podmiot udostępniający informację

Powiat Pszczyński

Czas wytworzenia informacji

2021-08-09 14:35:52

Osoba wytwarzająca informację

Brak informacji

Czas publikacji

2021-08-09 14:35:52

Osoba wprowadzająca informację

Anna Szpoczek